لوگوی کاردون

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی
فهرست محتوا

برای استفاده درست و مناسب از ماشین لباسشویی های امروزی باید طرز کار و معنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی را بدانید البته اگر ماشین لباسشویی شما ال جی است می توانید در ادامه این مطلب با کاردون همراه شوید تا بتوانید با استفاده از دکمه ها و برنامه های تعبیه شده در ماشین لباسشویی ال جی بدون اتلاف زمان به نتیجه مطلوب برسید. همان طور که می دانید گاهی اوقات به دلیل عدم آگاهی درباره دکمه ها و عملکرد هر یک از آن ها عملا بسیاری از دکمه ها غیر قابل استفاده می ماند و هیچ وقت از آن ها استفاده نمی شود.

علامت قفل روی ماشین لباسشویی سامسونگ

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی

پس از نصب ماشین لباسشویی حالا لازم است درباره طرز استفاده از دستگاه اطلاعات کافی داشته باشید بیشتر افراد بر این باورند که نحوه استفاده از ماشین لباسشویی را می دانند اما نکته مهم این است که در لباسشویی های امروزی با توجه به طراحی و تنظیم برنامه های مختلف شستشو لازم است حتما بعد از نصب طرز استفاده از ماشین لباسشویی را از دفترچه راهنمای دستگاه مطالعه نمایید و یا با معنی کلمات و دکمه های روی ماشین لباسشویی ال جی بیشتر آشنا شوید تا بتوانید از آن ها استفاده نمایید. بهتر است تک تک دکمه های ماشین لباسشویی ال جی را با ذکر نام برایتان توضیح دهیم تا در صورت عدم دسترسی به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی ال جی بتوانید به راحتی با دستگاه کار کنید. همچنین پیش از آنکه به تعمیر ماشین لباسشویی ال جی نیاز پیدا کنید، خوب است که با زیر و بم علامت‌ها و معنی کلمات روی ماشین لباسشویی آشنا باشید.

بیشتر بدانید : علت نیامدن اب داخل لباسشویی

برنامه Cotton از دکمه زمانی که می خواهید لباس ای رنگی را بشویید می توانید استفاده کنید دمای مناسب برای تنظیم کردن این برنامه 60 درجه سانتی گراد می باشد همان طور که می دانید در این برنامه شستشو به دلیل حرکات مختلف دیگ لباس ها تمیز می شود و لباسشویی عملکرد بهتری خواهد داشت. برنامه Cotton Eco هم مانند برنامه Cotton عمل می کند اما تنها تفاوت این دو در دمای مناسب برای شستشوی لباس ها می باشد که باید بر روی 40 درجه سانتی گراد تنظیم گردد همین طور با استفاده از این دکمه شما می توانید با حداقل انرژی لباس ها را بشویید.

معنی کلمه Rinse بر روی ماشین لباسشویی ال جی

همان طور که از معنی این کلمه مشخص است از آن برای آبکشی لباس ها استفاده می کنیم با استفاده از این دکمه می توانید در پایان فرآیند شستشو از باقی ماندن پودر ماشین لباسشویی بر روی لباس ها رها شوید معمولا زمان آبکشی با استفاده از این دکمه کوتاه می شود اما این مورد کاملا بستگی به مدل لباسشویی شما دارد و بین 5 تا 30 دقیقه متفاوت می باشد. اگر از دکمه Rinse+spine استفاده نمایید می توانید علاوه بر آبکشی به طور همزمان از خشک کن هم استفاده نمایید. Rinse Hold اگر از این دکه استفاده کنید می توانید عملیات آبکشی را متوقف کنید و با فشردن مجدد این دکمه عملیات شستشو را هر زمان که تمایل دارید ادامه دهید.

 

برنامه شستشوی Intensive ماشین لباسشویی ال جی

پیشنهاد می کنیم اگر لباس های شما بیش از حد کثیف می باشد لازم است برای جلوگیری از چک مرده شدن لباس ها از این برنامه برای شستشو استفاده نمایید. چرا که این برنامه طوری تنظیم شده است که ابتدا با آبکشی و خیس شدن لباس ها سعی بر از بین بردن کثیفی های به طور سطحی می باشد. خوشبختانه از این برنامه شستشو می توان برای تمامی لباس ها استفاده نمود همین طور می توان برای از بین بردن لکه لباس ها هم این گزینه را انتخاب نمود. در حقیقت می توان گفت یکی از بهترین گزینه ها برای از بین بردن لکه لباس ها استفاده از برنامه شستشوی Intensive ماشین لباسشویی ال جی می باشد.

برای انجام تعمیرات ماشین لباسشویی خود می توانید از تعمیرکاران باتجربه کاردون کمک بگیرید.

سوالات متداول

زمانی که می خواهید لباسی رنگی را بشویید می توانید از این دکمه استفاده کنید.

 یکی از بهترین گزینه ها برای از بین بردن لکه لباس ها استفاده از برنامه شستشوی Intensive ماشین لباسشویی می باشد.

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

6 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی خزایی
3 سال قبل

ببینید الان روی لباسشویی ما علامت AE افتاده کسی میتونه بیاد تعمیرش کنه .
تیوب دور لباسشویی جمع شده و نشتی اب داده .
اگه متخصصی هست زود له ما بگید میتونید یا نه

Support
پاسخ به  علی خزایی
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید، مراجعه میشه.
موفق باشید

علی خزایی
3 سال قبل

روی لباسشویی ما علامت AE افتاده . لطفا بیاد تعمیرش کنید.

Support
پاسخ به  علی خزایی
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید، مراجعه میشه.
موفق باشید

سمیرا
9 ماه قبل

ببخشید برای خشک کردن کدوم دکمه بهتره؟

Ayob Akhlaj
مدیر
پاسخ به  سمیرا
9 ماه قبل

با سلام و وقت بخیر
برای خشک کردن بهتر از دکمه rinse&spin استفاده کنید.