لوگوی کاردون

چگونه ماشین ظرفشویی را جرم گیری کنیم

چگونه ماشین ظرفشویی را جرم گیری کنیم
فهرست محتوا

یکی از کارهایی که به دلیل خستگی و بی حوصلگی همیشه از آن غافل می شویم جرم گیری لوازم خانگی است. اما باید بدانید در صورت بی توجهی و نادیده گرفتن جرم گیری لوازم خانگی در آینده شاهد بازدهی پایین و عملکرد ضعیف دستگاه هایتان خواهید بود. همان طور که می دانید ظرفشویی یکی از لوازم خانگی پرمصرف می باشد که به دلیل استفاده مکرر از آن ممکن است جرم مواد غذایی مانع از کارکرد درست آن شود شاید لازم است بدانید چگونه ماشین ظرفشویی را جرم گیری کنیم تا به بازدهی و راندمان بالاتر دستگاه کمک کنیم. البته که برای جرم گیری ماشین ظرفشویی راه های خانگی زیادی هم وجود دارد.

اگر قصد تعمیر ماشین ظرفشویی خود را دارید، می توانید از سرویس تعمیر ماشین ظرفشویی در محل کاردون استفاده نمایید.

چگونه ماشین ظرفشویی را جرم گیری کنیم؟

How to scale the dishwasher

همان طور که می دانید همیشه خرید لوازم خانگی با بهترین کیفیت ملاک نیست نحوه استفاده و نگهداری از دستگاه هم حائز اهمیت می باشد در صورت استفاده نادرست و عدم رسیدگی به دستگاه ممکن است ظرف مدت کوتاهی مجبور به خرید مجدد دستگاه شوید. شاید لازم است بدانید چگونه می توان با کمترین هزینه ای ماشین ظرفشویی را جرم گیری نمود همیشه یکی از مهم ترین کارهایی که برای ماشین ظرفشویی لازم است انجام شود نگهداری و تمیز کردن آن است. برای جرم گیری کردن ماشین ظرفشویی سوالات زیادی مطرح می شود که ابتدا باید برای آن ها به دنبال پاسخ مناسبی باشید.

شاید شما هم می خواهید بدانید چه زمانی باید ماشین ظرفشویی را جرم گیری نمایید و یا از کجا باید تشخیص دهید که ماشین ظرفشویی نیاز به جرم گیری دارد؟ اگر به طور مستمر از ماشین ظرفشویی استفاده می کنید و هیچ گاه زمان برای تمیز کردن آن نمی گذارید روزی با تمیز نبودن ظروف شسته شده روبرو می شوید که در این صورت به دلیل جمع شدن بیش از حد رسوبات باید متوجه شوید که زمان جرم گیری رسیده است و قطعا تمیز نشدن ظروف هم به همین دلیل می باشد. البته بهتر است بدانید گاهی اوقات ایجاد بوی نامطبوع از ماشین ظرفشویی هم می تواند نشان از جمع شدن رسوبات باشد.

مدت زمان جرم گیری ماشین ظرفشویی

باید به این نکته توجه داشته باشید که جرم گیری ماشین ظرفشویی زمان خاصی ندارد و با توجه به میزان استفاده روزانه و کثیفی آن می توانید اقدام به جرم گیری کنید. جرم گیری ماشین ظرفشویی بهتر است که هر ۱ ماه حداقل یک بار انجام شود تا از تجمع باکتری و میکروب ها در داخل ماشین ظرفشویی جلوگیری شود.

برای جرم گیری ظرفشویی باید از کجا شروع کنیم؟

Where should we start to scale the dishwasher

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم شما در طول هفته از ماشین ظرفشویی استفاده می کنید و این دستگاه به دلیل سرو کار داشتن با آب و مواد شوینده ممکن است در مسیر های ورودی و خروجی با جمع شدن این مواد رفته رفته محل جمع شدن جرم و رسوبات شود به همین منظور لازم است هر چند وقت یکبار برای جرم گیری ماشین ظرفشویی اقدام نمایید تا هم به بازدهی بیشتر دستگاه کمک نمایید و هم از مسدود شدن پره ها و سوراخ ها جلوگیری نمایید.

شاید بهتر است برای باز کردن راه فاضلاب هم از جرم گیر استفاده نمایید تا به افزایش عمر ماشین ظرفشویی کمک نمایید همان طور که می دانید با جرم گیری دستگاه می توانید به پاک کردن مواد شوینده انباشته شده در قسمت های مختلف ماشین ظرفشویی و رسوبات کمک کنید. برای جرم گیری کردن ماشین ظرفشویی بهتر است از دفترچه راهنمای دستگاه استفاده نمایید همین طور دستگاه را خاموش نمایید و از برق جدا کنید سپس برای جدا کردن قطعات اقدام نمایید.

سوالات متداول

 جرم گیری ماشین ظرفشویی بهتر است که هر ۱ ماه حداقل یک بار انجام شود.

تا از تجمع باکتری و میکروب ها در داخل ماشین ظرفشویی جلوگیری شود.

 برای جرم گیری کردن ماشین ظرفشویی بهتر است از دفترچه راهنمای دستگاه استفاده نمایید همین طور دستگاه را خاموش نمایید و از برق جدا کنید سپس برای جدا کردن قطعات اقدام نمایید.

اگر از ماشین ظرفشویی برند ال جی استفاده می کنید که نیازمند تعمیر است، می توانید از سرویس تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی کاردون استفاده نمایید.

به تعمیر ماشین ظرفشویی نیاز دارید؟ تعمیرات، سرویس، نصب و تمدید گارانتی ماشین ظرفشویی

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها