لوگوی کاردون

اگر یخچال سرد نکند

اگر یخچال سرد نکند
فهرست محتوا

یکی از مشکلات شایع و رایج در یخچال و فریزر عدم خنک کنندگی و سرد کردن می باشد اگر یخچال سرد نکند می تواند علت آن مشکلات فنی و یا رعایت نکردن برخی موارد اصولی باشد. همان طور که می دانید یخچال یک وسیله سرمایشی است و با کاهش دما به سرد کردن محیط داخلی یخچال کمک می نماید یکی از بزرگترین چالش هایی که یخچال را درگیر می کند سرد نشدن محیط یخچال است در صورت بروز این مشکل و برطرف نکردن به موقع آن ممکن است تمامی مواد غذایی داخل یخچال فاسد شوند و دیگر قابل استفاده نباشند. به همین منظور بهتر است درباره علت سرد نکردن یخچال و راه حل های برطرف کردن این مشکل بیشتر بدانید و با کاردون همراه شوید.

اگر یخچال سرد نکند چه میشود؟

What happens if the refrigerator does not cool

در شرایط نرمال یخچال باید کار خود را به خوبی انجام دهد اما گاهی اوقات ممکن است به دلیل مشکلات فنی و یا رعایت نکردن برخی موارد عملکرد یخچال با اختلال مواجه شده و متوجه سرد نکردن یخچال خواهید شد چند دلیل ساده وجود دارد که منجر به بروز این مشکل می باشد و لازم است ابتدا به این موارد بپردازید. یکی از این دلایل ساده عدم تنظیم درست درجه یخچال می باشد برخی افراد اصلا درجه یخچال را چک نمی کنند و در فصل تابستان و زمستان از یک درجه به منظور خنک سازی فضای یخچال استفاده می کنند اما لازم است بدانید باید این درجه در فصل تابستان و زمستان تغییر یابد همین طور چک کردن درجه یخچال هرزگاهی لازم است تا از بروز مشکلاتی مانند سرد نکردن یخچال جلوگیری نمایید.

گاهی اوقات ممکن است به دلیل پر شدن بیش از حد یخچال هوای کمتری داخل یخچال تولید شود و با باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال هوای سرد از داخل یخچال خارج شود و شما متوجه سرد نکردن یخچال شوید در این مواقع لازم است از قرار دادن مواد غذایی که نیاز به قرار گیری داخل یخچال را ندارند جلوگیری نمایید. اگر یخچال شما در فضایی قرار گرفته است که گردش هوا امکان پذیر نیست باید به فکر راه چاره باشید چرا که موتور یخچال برای کارکرد بهتر نیاز به جریان هوایی حداقل دارد.

شاید بهتر است به محض مطلع شدن از متخصص در زمینه تعمیرات یخچال و فریزر دلیل را جویا شوید تا کمی از نگرانی های شما کاسته شود برای این کار می توانید با کاردون همراه شوید.

در صورتی که قصد تعمیر یخچال خود در منزل را دارید، کافیست از سرویس تعمیر یخچال در منزل کاردون استفاده کنید.

بررسی دلایل فنی سرد نشدن یخچال

Investigating the technical reasons for the refrigerator not cooling

اگر سالهاست از یخچال خود استفاده می کنید باید بدانید که برخی دلایل به دلیل استفاده بیش از حد از یخچال و فرسودگی و خرابی قطعات به کار رفته در یخچال ایجاد می شود. همان طور که می دانید تمامی قطعات به کار رفته در یخچال برای کارکرد بهتر دستگاه با یکدیگر همپوشانی دارند و در صورت خرابی های جزئی ممکن است قطعات دیگر هم درگیر شوند و در کارکرد یخچال تاثیرگذار باشند. یکی از مهم ترین دلایل سرد نشدن یخچال خرابی و فاسد شدن لاستیک درب یخچال است همان طور که می دانید باز ماندن درب یخچال سبب خروج هوای سرد و ورود هوای گرم به داخل یخچال می شود.

اگر سالهاست از یخچال خود استفاده می کنید و به تازگی متوجه بسته نشدن کامل درب یخچال شده اید برای جلوگیری از خرابی قطعات دیگر لازم است از تعمیرکار یخچال برای بررسی خرابی کمک بخواهید بدین منظور می توانید از طریق وب سایت و یا اپلیکیشن کاردون ثبت سفارش نمایید تا متخصصین ما برای رفع مشکل به محل شما اعزام شوند. از دیگر دلایل سرد نشدن داخل یخچال کم شدن گاز یخچال می باشد البته که باید بدانید کم شدن گاز یخچال منجر به یکسره کار کردن دستگاه می شود بنابراین هشدار تمام شدن گاز یخچال یکسره کار کردن کمپرسور است که اگر این مشکل را جدی نگیرید می تواند به سوختن کمپرسور منجر شود.

سوالات متداول

یکی از مهم ترین دلایل سرد نشدن یخچال خرابی و فاسد شدن لاستیک درب یخچال است.

گاهی اوقات ممکن است به دلیل پر شدن بیش از حد یخچال هوای کمتری داخل یخچال تولید شود و با باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال هوای سرد از داخل یخچال خارج شود و شما متوجه سرد نکردن یخچال شوید.

کم شدن گاز یخچال منجر به یکسره کار کردن دستگاه می شود بنابراین هشدار تمام شدن گاز یخچال یکسره کار کردن کمپرسور است که اگر این مشکل را جدی نگیرید می تواند به سوختن کمپرسور منجر شود.

اگر از یخچال برند پارس استفاده می کنید که نیازمند تعمیر است، می توانید از سرویس تعمیر یخچال پارس کاردون استفاده نمایید.

به تعمیر یخچال نیاز دارید؟ تعمیرات، سرویس، نصب و تمدید گارانتی یخچال

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها