لوگوی کاردون

یخساز ساید سامسونگ کار نمی کند

یخساز ساید سامسونگ کار نمی کند
فهرست محتوا

یخساز ساید سامسونگ ممکن است هیچ تولید یخی نداشته باشد چند دلیل ساده و آسان برای حل این مشکل وجود دارد. به سادگی با بررسی فیلتر آب، فشار آب و آزمایش یخساز می توانید امیدوار باشید که در کمترین زمان بتوانید یخ درست کنید و نوشیدنی های سردتری بخورید. اگر یخساز ساید سامسونگ کار نمی کند و به دنبال راه حل برای برطرف کردن این مشکل هستید با کاردون همراه شوید.

ابتدا لازم است بررسی کنید که آیا در سطل یخ ساید سامسونگ یخ وجود دارد یا خیر؟ اگر در سطل یخ شما یخ وجود دارد، اما توزیع نمی شود، برای عیب یابی باز هم از کاردون و مطالب مرتبط با این مورد همراه شوید.

اگر قصد دارید یخچال خود را تعمیر کنید، می توانید از سرویس تعمیر یخچال در محل استفاده کنید.

یخساز ساید سامسونگ کار نمی کند

The Samsung side ice maker does not work

همان طور که می دانیدمدل های امروزی ساید سامسونگ دارای نماد Ice On هستند. اگر می خواهید یخ درست کنید، باید این نماد را روشن بگذارید. مدل های Family Hub این عملکرد را در برنامه یخچال مدیریت و کنترل می کنند. سرانجام، مدل هایی با یخ سازهای دوتایی برای هر یخساز یک نماد Ice Off دارند، اما فقط یک دکمه برای کنترل هر دو یخ طراحی شده است. همچنان دکمه را مرتباً بزنید تا زمانی که هیچ یک از آیکون ها روشن نشود.

بررسی کنید یخساز روشن است: اکثر مدل ها دارای نماد Ice Off هستند که با خاموش بودن یخساز روشن می شود. برای تولید یخ، آن را تغییر دهید تا روشن نشود. اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید، به کتابچه راهنمای دستگاه مراجعه کنید. مدل های RS27T و RS22T دارای دو خط آب برای اتصال هستند. در صورت اتصال متقابل، عملکردهای توزیع آب و یخ به درستی کار نمی کنند. اگر یکی از این مدل ها را دارید و توزیع کننده از زمان نصب کار نکرده است، این خطوط را بررسی کنید.

فشار آب را بررسی کنید: آب را به مدت 10 ثانیه در یک فنجان اندازه گیری کنید. باید حداقل 3/4 فنجان یا بیشتر آب دریافت کنید. اگر کمتر از 3/4 فنجان دریافت کنید، فشار آب خیلی کم است. یک دلیل احتمالی ممکن است گرفتگی فیلتر آب باشد، بنابراین فیلتر آب را بردارید و دوباره امتحان کنید. اگر با این کار مشکل فشار آب برطرف شد، باید فیلتر را تعویض کنید. در غیر این صورت، فشار آب باید افزایش یابد. از آنجا که فشار آب توسط یخچال کنترل نمی شود، لازم است در منبع تنظیم شود.

برای برطرف کردن مشکل یخساز چه کنیم؟

What should we do to solve the ice maker problem

یخساز را دوباره تنظیم کنید: یک دکمه تست روی یخساز وجود دارد. پس از یافتن این دکمه: دکمه تست را فشار دهید و نگه دارید تا صدای زنگ را بشنوید (که ممکن است 10 ثانیه طول بکشد). این تست حدود 6 دقیقه طول می کشد. در طول چرخه آزمایش، می شنوید که یخ درون سطل ریخته و شیر آب برای پر شدن یخساز انرژی می گیرد. در پایان تست، صدای زنگ دیگری به گوش می رسد. اجازه دهید 24 ساعت پس از تنظیم مجدد، تولید یخ به حالت طبیعی برگردد.

مقداری از تولید یخ را باید خیلی زودتر ببینید، با این وجود ممکن است 24 ساعت کامل طول بکشد تا به مقدار تولید طبیعی خود برگردد (تقریباً 2 سینی یخ در هر 3 ساعت). در این دوره حتماً گاهی یخ ساخته شده را به صورت دستی پخش کنید. اگر یخ ها در انتهای سطل جمع شوند، یخ ساز فکر می کند پر است و تولید یخ را متوقف می کند.

اگر یخساز هنگام فشار دادن دکمه زنگ نزند، یا اگر در پایان آزمایش صدای زنگ به گوش نرسد، یخچال را از برق بکشید یا آن را از طریق قطع کننده برق خاموش کنید، 2 دقیقه صبر کنید. صفحه نمایش را برای هرگونه کد خطا تماشا کنید. سپس، دوباره دکمه را امتحان کنید. اگر هنوز صدای زنگ به گوش نمی رسد با کاردون در ارتباط باشید.

سوالات متداول

اگر می خواهید یخ درست کنید، باید این نماد را روشن بگذارید.

اگر یخساز هنگام فشار دادن دکمه زنگ نزند، یا اگر در پایان آزمایش صدای زنگ به گوش نرسد، یخچال را از برق بکشید یا آن را از طریق قطع کننده برق خاموش کنید، 2 دقیقه صبر کنید. صفحه نمایش را برای هرگونه کد خطا تماشا کنید. سپس، دوباره دکمه را امتحان کنید.

اگر از یخچال برند سامسونگ استفاده می کنید و قصد تعمیر آن را دارید، پیشنهاد می کنیم از سرویس تعمیرات یخچال سامسونگ کاردون استفاده کنید.

به تعمیر یخچال نیاز دارید؟ تعمیرات، سرویس، نصب و تمدید گارانتی یخچال

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

6 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرشته
1 سال قبل

سلام و تشکر فراوان بابت سایت خوب و کاربردیتون. واقعا اسم مناسبی دارید. یخچال ساید من بعد از آزاد کردن قفل یخساز، یخسازی نمیکرد . از شما یاد گرفتم و رفع مشکل شد. خدا خیرتون زده🙏😇

a.nazari
مدیر
پاسخ به  فرشته
1 سال قبل

نظر لطف شماست.
سپاسگزاریم🙏🙏

زهرا
11 ماه قبل

ببخشید یخساز ساید سامسونگ چرا همش یخ توش گیر میکنه؟ پیشنهادی برای رفع مشکل گیر کردن یخ توی یخساز ندارین؟

Ayob Akhlaj
مدیر
پاسخ به  زهرا
11 ماه قبل

با سلام و وقت بخیر
به دلیل تمیز نکردن مخزن یخ این اتفاق میوفته
شما هر ۱۵ روز یکبار مخزن یخ رو باز کنید و تمیز کنید.

فرامرز
10 ماه قبل

ببخشید من اصلا نمیتونم یخ درست کنم با یخساز مشکل چیه به نظرتون؟

Ayob Akhlaj
مدیر
پاسخ به  فرامرز
10 ماه قبل

با سلام و وقت بخیر
به طور کلی نمی توان مشکل را بدون بررسی یخچال مشخص کرد، پیشنهاد می کنیم برای رفع این مشکل از سرویس تعمیر یخچال کاردون استفاده کنید.