لوگوی کاردون

صفحه نمایش یخچال ساید سامسونگ

صفحه نمایش یخچال ساید سامسونگ
فهرست محتوا

یکی از اتفاقات ناخوشایند در خانه می تواند خراب شدن لوازم خانگی باشد و اما یکی از بدترین خرابی ها می تواند خراب شدن یخچال و فریزر باشد چرا که یخچال یکی از لوازم کاربردی در هر خانه ای می باشد و تقریبا می توان گفت وسیله ای است که 24 ساعت شبانه روز در حال فعالیت است. البته گاهی اوقات عدم آگاهی کامل از کاربردهای دستگاه هم می تواند مشکل ایجاد نماید اگر یخچال ساید سامسونگ دارید و نمی دانید چگونه از آن استفاده کنید کاردون اطلاعات کاملی درباره صفحه نمایش یخچال ساید سامسونگ را با شما به اشتراک می گذارد.

صفحه نمایش یخچال ساید سامسونگ

Samsung refrigerator screen

گاهی اوقات ممکن است بعد از خرید لوازم خانگی و به دلیل عدم آگاهی از کاربرد برخی دکمه های تعبیه شده بر روی یخچال از استفاده کردن آن ها خودداری نماییم اما همیشه این راهکار کارآمد نخواهد بود و گاهی اوقات برای تنظیمات دمایی و سایر تنظیمات دستگاه مجبور به استفاده از برخی دکمه ها هستید اما اگر کاربرد و کارایی آن ها را ندانید نمی توانید از پس این کار برآیید. بنابراین لازم است بعد از خرید یخچال ساید سامسونگ با استفاده از دفترچه راهنمای دستگاه اطلاعات کافی درباره عملکرد هر یک از دکمه ها داشته باشید.

اما گاهی اوقات ممکن است به دلیل استفاده نکردن از یک دکمه خاص نوع کاربرد آن را به خاطر نیاورید در این صورت باید برای مرور کاربرد آن دکمه به دفترچه راهنما مراجعه کنید اگر بنا به هر دلیلی به دفترچه راهنمای یخچال ساید سامسونگ دسترسی ندارید کاردون همراه شما خواهد بود. برای آشنایی با دکمه های تعبیه شده بر روی صفحه نمایشگر یخچال ساید سامسونگ لازم است با انواع صفحه نمایشگر ها بیشتر آشنا شویم. صفحه نمایش ها متفاوت اند چرا که با پیشرفت تکنولوژی به روزتر می شوند در گذشته با قرار دادن یک سری کلید بر روی صفحه نمایش یخچال ها طراحی می شد اما این روزها بیشتر صفحه نمایش ها لمسی هستند.

در صورتی که قصد تعمیر یخچال خود در منزل را دارید، کافیست از سرویس تعمیر یخچال در منزل کاردون استفاده کنید.

آشنایی با دکمه های صفحه نمایش ساید سامسونگ

Getting to know the Samsung side screen buttons

برخی از دکمه های تعبیه شده بر روی صفحه نمایش ساید سامسونگ در سرعت بخشیدن به کارها به شما کمک می کند شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای فریز کردن مواد غذایی زمان کافی نداشته باشید در این صورت می توانید با استفاده از دکمه Freezer/ Power Freezer دمای فریزر را بر روی دمای دلخواه تنظیم نمایید برای استفاده از این دکمه کافی است به مدت 3 ثانیه دکمه را فشار دهید تا در مدت کوتاهی مواد غذایی منجمد شوند برای خاموش کردن و یا غیر فعال کردن این دکمه را 3 ثانیه فشار دهید.

اگر می خواهید چراغ بخش آبریز همیشه روشن باشد می توانید از دکمه Lighting استفاده نمایید اما اگر می خواهید فقط زمانی که پدال آبسرد کن را فشار می دهید روشن شود می توانید این دکمه را غیر فعال کنید. شاید برای شما هم جالب باشد که تبدیل دمای سانتی گراد به فارنهایت هم توسط این دکمه صورت می گیرد اگر می خواهید دمای یخچال برحسب سانتی گراد بیان شود می توانید این دکمه را به مدت 3 ثانیه فشار دهید تا تغییرات لحاظ گردد.

شاید شنیده اید که می گویند اگر به سفر می روید می توانید با استفاده از دکمه Vacation از مصرف انرژی زیاد یخچال جلوگیری نمایید برخی از یخچال های ساید سامسونگ از این قابلیت برخوردارند و شما می توانید یخچال را در حالت تعطیلات قرار دهید تا انرژی کمتری مصرف شود برای فعال کردن این دکمه لازم است 3 ثانیه بر روی آن فشار دهید. دکمه Filter Reset که برای جلوگیری از ورود املاح به داخل آب طراحی شده است زمانی که فیلتر یخچال نیاز به تعویض داشته باشد به شما آلارم می دهد و می توانید برای تعویض فیلتر اقدام نمایید مناسب ترین زمان برای تعویض فیلتر ها هر 6 ماه یکبار است.

اگر از یخچال برند سامسونگ استفاده می کنید که نیازمند تعمیر است، می توانید از سرویس تعمیر یخچال سامسونگ کاردون استفاده نمایید.

سوالات متداول

 شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای فریز کردن مواد غذایی زمان کافی نداشته باشید در این صورت می توانید با استفاده از دکمه Freezer/ Power Freezer دمای فریزر را بر روی دمای دلخواه تنظیم نمایید.

برای استفاده از این دکمه کافی است به مدت 3 ثانیه دکمه را فشار دهید تا در مدت کوتاهی مواد غذایی منجمد شوند برای خاموش کردن و یا غیر فعال کردن این دکمه را 3 ثانیه فشار دهید.

 اگر به سفر می روید می توانید با استفاده از دکمه Vacation از مصرف انرژی زیاد یخچال جلوگیری نمایید برخی از یخچال های ساید سامسونگ از این قابلیت برخوردارند و شما می توانید یخچال را در حالت تعطیلات قرار دهید تا انرژی کمتری مصرف شود.

به تعمیر یخچال نیاز دارید؟ تعمیرات، سرویس، نصب و تمدید گارانتی یخچال

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها