لوگوی کاردون

چگونه یخچال را ریست کنیم

چگونه یخچال را ریست کنیم
فهرست محتوا

یخچالی که نیاز به تعمیر داشته باشد می تواند منجر به قبض های زیاد برق، غذای خراب و پیام های خطا شود که منطقی نیست. قبل از اینکه به چگونه یخچال را ریست کنیم بپردازیم، لازم است بدانید یخچال های امروزی با ویژگی هایی مانند دکمه های لمسی، ویژگی های بصری و صفحه نمایش دیجیتال، راحتی و زندگی هوشمندانه ای را ارائه می دهند. با این حال، برخی شرایط پیش می آید که به دلایل مختلف مجبورید یخچال را ریست کنید. با کاردون همراه شوید تا شما را در این مسیر راهنمایی نماید.

چگونه یخچال را ریست کنیم

How to reset the refrigerator

اگر یخچال شما سامسونگ است دکمه تنظیم مجدد یا ریست در یخچال سامسونگ در قسمت داخلی دستگاه، یا روی صفحه کنترل یا پشت سطل یخ یافت می شود. لازم است بدانید همه یخچال های سامسونگ دکمه تنظیم مجدد ندارند. دکمه های تنظیم مجدد یخچال سامسونگ معمولاً در یخچال های دارای فیلتر آب یا یخ ساز یافت می شوند. دکمه ریست به شما کمک می کند تا یخچال سامسونگ خود را به حالت اولیه برگردانید.

برای یخچال های سامسونگ با نشانگر فیلتر آب، پس از تعویض فیلتر آب یخچال، از دکمه تنظیم مجدد استفاده می شود. در حالی که یخچال های سامسونگ به فناوری هوشمند معروف هستند، در برابر خطاهای احمقانه نیز آسیب پذیر هستند. خوشبختانه، با یک تنظیم مجدد ساده می توانید بیشتر مشکلات یخچال سامسونگ را برطرف کنید. به ویژه اگر نمایشگر دما چشمک می زند یا نامنظم است، اخیراً قطعی برق داشته اید یا در حال مشاهده پیام خطا هستید نشانه هایی است که برای ریست کردن یخچال سامسونگ خود نیاز دارید.

چرا باید یخچال را ریست کنیم؟

ممکن است نمایشگر دما نامنظم باشد و به صورت مداوم چشمک بزند یا حتی اصلاً کار نکند. این خود می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته نشدن نامناسب درب یخچال یا باز ماندن بیش از حد و طولانی مدت درب یخچال باشد. همچنین ممکن است مقداری غذای گرم در یخچال داشته باشید (همیشه توصیه می شود قبل از قرار دادن غذا در یخچال، اجازه دهید کمی غذا خنک شود) البته گاهی اوقات می توان این مشکل را با ریست کردن یخچال برطرف نمود.

همچنین ممکن است یخچال شما در حالت فروشگاهی باشد در این حالت، چراغ ها روشن هستند اما کمپرسور کار نمی کند. بنابراین، عمل خنک کننده خاموش خواهد شد. در مورد یخ ساز و آب نیز همین طور است. ممکن است به طور تصادفی دکمه ای را فشار داده باشید که دستگاه را به حالت فروشگاه برگرداند. در هر صورت، تنظیم مجدد و یا ریست کردن یخچال لازم است.

شما می توانید جهت تعمیر یخچال خود، از سرویس تعمیر یخچال در محل کاردون استفاده نمایید.

آموزش ریست کردن یخچال

Why should we reset the refrigerator

همان طور که می دانید در یخچال های امروزی ارورها و مشکلات یخچال به صورت کدهای خطایی که در صفحه نمایش نشان داده می شوند منعکس می شوند. دانستن اینکه هر کد مخفف چیست، کمک خواهد کرد که بدانید چه اشتباهی رخ داده و بعد باید چه کار کنید. به همین دلیل مهم است که شما فهرست دایرکتوری کد خطای Samsung را بررسی کنید. اکنون، اگر یک ایراد جزئی باشد، یخچال و فریزر باید پس از مدتی خود را تنظیم کند اما در غیر اینصورت، می توانید مراحل زیر را برای تنظیم مجدد یا ریست کردن یخچال سامسونگ دنبال کنید.

دستگاه را خاموش و از برق بکشید. برای یخچال سامسونگ خود، از دکمه “خاموش کردن” استفاده کنید تا آن را خاموش کرده و سپس از پریز برق جدا شوید. یخچال را تا 10 یا 15 دقیقه خاموش بگذارید. برخی از کارشناسان حتی تا 24 ساعت نیز توصیه می کنند. یخچال را دوباره به برق وصل کنید و آن را روشن کنید تاکنون یخچال و فریزر به احتمال زیاد خود را متعادل و دوباره کالیبره کرده است. دستگاه را به پریز برق وصل کرده و روشن کنید.

چگونه می توان یخچال سامسونگ را از حالت فروشگاه ریست کرد؟

برای تنظیم مجدد یخچال سامسونگ و خارج شدن از حالت فروشگاه، دکمه های خنک کننده فریزر را همزمان برای حدود 2 تا 5 ثانیه فشار دهید. سپس دکمه ها را رها کنید. یخچال و فریزر دوباره تنظیم می شود و عملکرد خنک کننده از سر گرفته می شود.

سوالات متداول

اگر یخچال شما سامسونگ است دکمه تنظیم مجدد یا ریست در یخچال سامسونگ در قسمت داخلی دستگاه، یا روی صفحه کنترل یا پشت سطل یخ یافت می شود. 

دکمه های تنظیم مجدد یخچال سامسونگ معمولاً در یخچال های دارای فیلتر آب یا یخ ساز یافت می شوند. 

می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته نشدن نامناسب درب یخچال یا باز ماندن بیش از حد و طولانی مدت درب یخچال باشد.

اگر از یخچال برند امرسان استفاده می کنید که نیازمند تعمیر است، می توانید از سرویس تعمیر یخچال امرسان کاردون استفاده کنید.

به تعمیر یخچال نیاز دارید؟ تعمیرات، سرویس، نصب و تمدید گارانتی یخچال

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها