لوگوی کاردون

معرفی انواع گوشی های اقتصادی سامسونگ [مرداد ماه ۱۴۰۱]

معرفی انواع گوشی های اقتصادی سامسونگ
فهرست محتوا

با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از کار های روزانه به سادگی با استفاده از تلفن های همراه انجام خواهند شد. تنها کافی است یک دکمه را لمس کنید تا به امکانات مورد نیاز خود دست پیدا کنید؛ به همین دلیل است که زندگی بدون تلفن همراه تقریبا غیر ممکن خواهد بود. یکی از برند های مطرح تولید کننده تلفن همراه در سال های اخیر، سامسونگ است. این برند با تولید گوشی های سری A سامسونگ که طراحی و سخت افزاری مطمئن و قابل اعتماد را عرضه می کنند، قدمی مطمئن در راه طراحی گوشی های هوشمند برداشته است. همچنین اگر به دنبال گوشی های اقتصادی سامسونگ هستید، باز هم می توانید به این برند اعتماد کنید. علاوه بر آن اگر به تعمیر گوشی خود احتیاج پیدا کنید، این کار را به راحتی می توانید انجام دهید. در ادامه با گوشی های اقتصادی سامسونگ آشنا شوید و با توجه به احتیاج و بودجه خود بهترین نمونه را انتخاب کنید.

۱- سامسونگ گلکسی A32

سامسونگ گلکسی A32

اگر قصد دارید در میان بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ، یک مدل با قیمت مقرون به صرفه و کارآیی بالا انتخاب کنید، این مورد گزینه ای بی نظیر است؛ زیرا ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا تا حدود ۱ ترا دارد که فضایی کافی برای عکس ها و فیلم های شما فراهم خواهد کرد.

همچنین لازم است به باطری 5000 میلی آمپری آن نیز توجه کنید که حدود ۲۰ ساعت یا بیش تر (با توجه به مقدار استفاده شما) دوام آورده و کارآیی مناسبی را به شما عرضه خواهد کرد.

علاوه بر موارد بالا در میان گوشی های اقتصادی سامسونگ، لازم است به ۴ دوربین با کیفیت بی نظیر نیز توجه کنید که تصویر هایی بی نظیر را برایتان ثبت خواهند کرد تا خاطرات شما بی نقص باقی بمانند.

۲- سامسونگ گلکسی A03s

سامسونگ گلکسی A03s

اگر قصد خرید اولین تلفن همراه خود را در میان گوشی های اقتصادی سامسونگ دارید، لازم است این مورد را که امکانات ویژه ای دارد در نظر بگیرید. به عنوان مثال اندروید ۱۱ این تلفن همراه، شما را قادر به نصب انواع و اقسام برنامه ها خواهد کرد تا از تمام امکانات موجود در آن استفاده کنید.

دوربین ۳ گانه ای که در این گوشی تعبیه شده است، می تواند لحظات خوش زندگی شما را به زیبایی ثبت کند و گالری تلفن همراه شما را زیبا تر کند.

با وجود حسگر قوی در سامسونگ گلکسی A03s اثر انگشت شما به خوبی حس می شود و به درستی ثبت خواهد شد تا تمام اوامر شما توسط گوشی در کمترین زمان اجرا شود. همچنین حسگری که در کنار آن قرار دارد، می تواند قفل تلفن همراه شما را بدون وقفه باز کند تا خیلی سریع به کار های خود برسید.

این گوشی 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی قابل ارتقا دارد که همراه با ۳ گیگابایت رم، می تواند فضای قابل قبولی را در اختیار شما قرار دهد.

در میان جدید ترین گوشی های اقتصادی سامسونگ، این مورد یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی  HD+ LCD  دارد که با طراحی کلاسیک و منحصر به فرد خود، مدلی جذاب را به بازار عرضه کرده است تا علاوه بر کارآیی بالا، ظاهر جذاب نیز داشته باشد.

۳- سامسونگ گلکسی A22

سامسونگ گلکسی A22

برای بررسی گوشی های اقتصادی سامسونگ، لازم است این مورد را نیز با دقت بسیار بررسی کنید و ویژگی های زیر را با دقت فراوان مطالعه کنید.

128 گیگابایت حافظه داخلی ای که این تلفن همراه به شما ارائه می دهد، می تواند فضایی مناسب برای نگه داری اطلاعات شما فراهم کند و کارآیی بالایی را برایتان به ارمغان بیاورد.

با توجه به USB Type-C که همراه با این تلفن همراه عرضه می شود، باطری آن به سرعت شارژ می شود و خیلی دیر خالی خواهد شد. همچنین باطری این نمونه در میان گوشی های اقتصادی سامسونگ، با نام غول پیکر شناخته می شود که عملکردی بی نظیر را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

علاوه بر موارد بالا، یک حسگر اثر انگشت در کناره های این تلفن همراه نصب شده است که به سرعت قفل گوشی را برایتان باز می کند و کارآیی خوبی را در اختیارتان می گذارد.

لازم به ذکر است که این مدل ضد آب نیست و در صورت تماس با آب، ممکن است آسیب جدی ای به آن وارد شود و از کار بیفتد.

۴- سامسونگ گلکسی A21

سامسونگ گلکسی A21

با توجه به حافظه 32 گیگابایتی و قابل ارتقای این مدل، لازم است در میان گوشی های اقتصادی سامسونگ، سامسونگ گلکسی A21 را نیز قرار دهید.

همچنین ۴ دوربین موجود در پشت این تلفن به شما این امکان را می دهد تا عکس هایی زیبا و با کیفیت بی نظیر از خود و افرادی که دوست دارید، تهیه کنید تا هیچ گاه لحظات خوشتان را فراموش نکنید.

باتری +4000 میلی آمپر ساعتی نیز کارآیی بالایی را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد.

علاوه بر‌ موارد بالا، صفحه نمایش ۶.۵ اینچی این محصول، وضوح خوبی را برایتان به ارمغان آورده و محصول بی نظیری را در اختیارتان خواهد گذاشت.

۵- سامسونگ گلکسی A12

سامسونگ گلکسی A12

در ادامه معرفی گوشی های اقتصادی سامسونگ برای شما عزیزان، لازم است این گوشی را نیز در انتخاب های خود قرار دهید. بارز ترین ویژگی سامسونگ گلکسی A12 دوربین ۴ گانه آن است که لحظات زیبا را به خوبی ثبت خواهد کرد.

این گوشی با ارائه اندروید ۱۰ می تواند جزء گوشی های قابل قبول و در عین حال مقرون به صرفه سامسونگ شناخته شود.

به طور کلی در مقایسه با سایر گوشی های اقتصادی سامسونگ، می توان گفت که این مورد، امکانات ویژه ای را به شما عرضه می کند و چیزی فرا تر از یک تلفن همراه اقتصادی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. صفحه نمایش ۶.۵ اینچی سامسونگ گلکسی  A12یکی از ویژگی های منحصر به فرد و خوب این تلفن همراه است که با وضوح خود فیلم ها و تصاویر را به خوبی به نمایش خواهد گذاشت.

علاوه بر مزایای بالا، شاهد یک باطری با دوام و ماندگار که به سرعت شارژ می شود و کار هایتان را عقب نمی اندازد نیز خواهید بود؛ به همین دلیل این مدل از گوشی های سامسونگ جزء نمونه های پر طرفدار و کارآمد شناخته می شود.

شما می توانید برای تعمیرات موبایل خود از متخصصین کاردون کمک بگیرید.

مقایسه گوشی‌های اقتصادی سامسونگ

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها