لوگوی کاردون

طرز استفاده از سولاردام برای پخت پیتزا

How to use Solardam to cook pizza
فهرست محتوا

پیتزا یکی از محبوب‌ترین غذاهای دنیا و آشپزی با سولاردام یکی از لذت بخش‌ترین کارها برای داشتن یک وعده غذایی جذاب است. این غذا را می‌توان در رستوران‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کافه‌ها و حتی خانه‌ها پیدا کرد. اگر قصد دارید طرز استفاده از سولاردام ال جی برای پخت پیتزا را بدانید در این مقاله همراه ما باشید تا با طرز تهیه پیتزا با سولاردوم در خانه بیشتر آشنا شویم.

پخت پیتزا در سولاردوم

استفاده از سولاردام برای پخت پیتزا دارای مزایای زیادی است. این روش پخت غذا بسیار سالم است و نیازی به استفاده از گاز ندارد. همچنین، پخت پیتزا در سولاردام باعث می شود که پیتزا به طور یکنواخت و صحیح پخته شود و طعم و مزه بهتری داشته باشد.

مواد لازم برای تهیه پیتزا در سولاردوم

Cooking pizza in Solardom

برای تهیه پیتزا در سولاردوم ، مواد زیر را به ترتیب زیر نیاز دارید.
• آرد (۳ لیوان)
• آب گرم (۱ لیوان)
• خمیر خود را برای ۲۰ دقیقه بگذارید
• سس گوجه فرنگی (۱ لیوان)
• پنیر پیتزا (۱ لیوان)
• گوشت چرخ کرده (۱ لیوان)
• پیاز خرد شده (۱/۲ لیوان)
• فلفل دلمه‌ای خرد شده (۱/۲ لیوان)
• کالباس خرد شده (۱/۲ لیوان)
• نمک و فلفل به میزان لازم

طرز تهیه پیتزا

برای اینکه بتوانید پیتزا را در بهترین حالت و بالاترین کیفیت بپزید بهتر است به دستورالعمل زیر توجه بفرمایید:

1. در مرحله اول، آرد را در یک کاسه بزرگ قرار دهید و آب گرم را به آرد اضافه کنید. سپس خمیر را به مدت ۲۰ دقیقه در یخچال قرار دهید.
2. در مرحله دوم، خمیر را از یخچال بیرون بیاورید و روی سطح کار خود را با آرد بپوشانید. سپس خمیر را با دست‌های خود به شکل دایره‌ای صاف و باریک تبدیل کنید.
3. در مرحله سوم، سس گوجه فرنگی را به خمیر اضافه کنید و با استفاده از یک قاشق، آن را به طور یکنواخت بر روی خمیر پخش کنید.
4. در مرحله چهارم پنیر پیتزا را بر روی خمیر بریزید و سپس گوشت چرخ کرده، پیاز، فلفل دلمه‌ای و کالباس را به ترتیب بر روی پنیر بریزید.
5. در مرحله پنجم، پیتزا را در سولاردام قرار دهید
6. در پایان، پیتزای خانگی آماده است! این غذا را با نوشیدنی مورد علاقه خود سرو کنید و لذت ببرید.

طرز تهیه پیتزا با سولاردام

How to make pizza with Solardam

برای تهیه پیتزا در سولاردام لازم است که به نکات و مواردی دقت کنید تا پیتزای خوب و لذیذی پخته و سرو نمایید.
در اولین مرحله بهتر است که سینی فلزی را خیلی خوب کردن باید در ادامه خمیر پیتزا خیلی نازک برای سینی پهن کنید روی خمیر را سوراخ کرده و سس گوجه را بر روی خمیر پیتزا بزنید. با یک فرچه می توانید آن را یکدست کرده تا پخت بهتری انجام شود. تمام مواد غذایی را که در مواد لازم برای تهیه پیتزا در سولاردام اشاره شده است بر روی خمیر پهن کنید. در ادامه سینی را داخل سولاردام قرار دهید.
برای پخت پیتزا در سولاردام نیاز است که از سیستم ترکیب CO5 دمای 180 درجه سانتی گراد و قدرت 360 وات در زمان 12 الی 14 دقیقه استفاده و به دستگاه برای پخت پیتزا در همین محدوده زمانی، زمان داده شود.

کار نکردن سولاردام در حین پخت پیتزا

در طرز استفاده از سولاردام ال جی برای پخت پیتزا اگر همه موارد و نکات را رعایت نموده اید و به یکباره متوجه شدید که دستگاه کار نمی کند و یا دچار مواردی چون، خرابی لامپ سولاردام، خاموش ناگهانی و بی دلیل دستگاه، نچرخیدن سینی گردان و گرم نشدن دستگاه شده است، نگران نباشد!
تعمیر سولاردوم در کاردون در تمامی شهرهای استان تهران، تمام شهرهای استان البرز و شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، رشت، اهواز و قم به دست متحصصین زبده انجام می گردد. حتما باید تعمیر سولاردوم به دست افراد کارشناس انجام شود.
دقت داشته باشید که برای تعمیر سولاردوم حتما دستگاه را به دست افراد حرفه ای و مطمئن بسپارید.

دلایل خراب شدن دستگاه سولاردوم

The reasons for the failure of the Solardom device

شاید در هنگام تهیه پیتزا در سولاردوم متوجه خرابی دستگاه خود شوید. از دلایل مهم خراب شدن دستگاه سولاردوم می تواند موارد زیر باشد.

خرابی قطعات

دستگاه سولاردام شامل قطعات مختلفی مانند موتور گردان سولاردام که موتور سینی گردان هم نامیده می شود، رابط های محافظ ولتاژ موجود در سولاردام، موتور فن که قابلیت خنک کنندگی دارد و خازن های ولتاژ سولاردام است. هر یک از این قطعات ممکن است به دلایل مختلفی خراب شوند و باعث عدم کارکرد دستگاه شوند.
تعمیرات و تعویض قطعات دیستگاه سولاردام به طور فوق تخصصی در مجموعه کاردون انجام می شود.

نامناسب بودن محل نصب

محل نصب دستگاه سولاردام نیز می‌تواند عامل خوب کار نکردن آن باشد. برای مثال، اگر دستگاه در محیطی با دمای بالا و بدون هوای تازه نصب شود، ممکن است سیستم خنک کننده دستگاه به درستی عمل نکند و باعث خرابی آن شود.

نامناسب بودن اندازه دستگاه

انتخاب اندازه مناسب برای دستگاه سولاردام نیز بسیار مهم است. اگر دستگاه انتخاب شده برای تأمین انرژی برای یک مصرف کننده خاص، اندازه مناسب نباشد، ممکن است به درستی عمل نکند و باعث خرابی شود.
در نهایت، برای جلوگیری از خوب کار نکردن دستگاه سولاردام، بهتر است از فروشنده معتبر و با تجربه خرید کنید و نصب و نگهداری آن را به کارشناسان مجرب و حرفه‌ای بسپارید.

سوالات متداول

با نگهداری خوب و سرویس دوره ای دستگاه می توانید، نیاز به تعمیرات سولاردم را کاهش دهید.

دمای 180 درجه سانتی گراد و قدرت 360 وات مناسب است.

خراب بودن شفت سینی گردان سولاردام از دلایل نچرخیدن سینی دستگاه سولاردام است.

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

1 Comment
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شیما
10 ماه قبل

در سولاردام مثل فر برای پخت پیتزا یا غذاهایی از این دسته امکان تغییر دمای دستگاه یا زمان دادن بهش هست ؟