لوگوی کاردون

سولاردام یا سرخ کن | 2 فرق سولاردوم و سرخ کن

Solardam or fryer
فهرست محتوا

اگر قصد دارید وسیله ای راحت برای پخت و پز تهیه کنید و نمی دانید سولاردام یا سرخ کن بخرید، در این مقاله همراه ما باشید تا با فرق سولاردوم و سرخ کن آشنا شده و مقایسه سرخ کن و سولاردوم را داشته باشیم.

تفاوت سرخ کن و سولاردوم

The difference between a fryer and a Solardom

بسیاری افراد اینگونه می پندارند که اگر سولاردوم بخریم دیگر نیازی به خرید دستگاه سرخ کن نیست. اما کاربرد دستگاه سولاردوم ال جی با سرخ کن متفاوت است و از هر کدام در پخت و پز می توان استفاده خاص داشت.
از تفاوت سرخ کن و سولاردوم می توان به این مورد اشاره داشت که کاربرد سولاردام ال جی بیشتر برای درست کردن کیک و پیتزا و لازانیا است. اما برای سرخ کردن سیب زمینی و کدو بادنجان و غوطه وری در روغن بهتر است از سرخ کن استفاده شود. نتیجه بهتری را خواهید دید.
سرخ کردن سیب زمینی و بادمجان در سولاردوم هم انجام می شود ولی پخت پیتزا و کیک هم در سرخ کن نتیجه خوبی را برایتان ندارد.
اما برای پخت مرغ و ماهی می توانید از هر دو دستگاه استفاده کنید و تفاوت سرخ کن و سولاردوم در این مورد مشهود نیست. در واقع دستگاه سولاردام ال جی همه کاره و کاربردی تر است.
هر دو دستگاه سرخ کن و سولاردام ال جی کاربردی هستد و بهتر است از هر دو دستگاه بر اساس نیاز خود خریداری نمایید و در آشپزخانه خود داشته باشید.

سولاردام یا سرخ کن؟

برای فهم بیشتر فرق سولاردوم و سرخ کن خوب است درباره کارایی و کاربرد هر کدام بیشتر بدانیم. برای همین در ادامه مطلب به ویژگی های سولاردام و سرخ می پردازیم تا، بدانیم سولاردام یا سرخ کن بخریم؟

سولاردام چیست؟

سولاردوم تکنولوژی منحصر به فرد و انحصاری ال جی است. سولاردام دارای هیتر زغالی است که با ایجاد حرارت به وسیله رشته های زغال که در المنت قرار دارند علاوه بر حفظ ویتامین های مواد غذایی چربی و مواد غذایی را تا حدود زیادی به طور چشمگیر کاهش می دهد. غذا را بسیار مغز پخت کرده و خوشمزه و آبدار می شود.
با استفاده از سولاردام ال جی مصرف برق کمتر و صرفه جویی در مصرف انرژی خواهید داشت و می توانید غذایی با کیفیت و با در بهترین حالت داشته باشید.
سولاردام دارای هیتر در کف دستگاه است و همین عامل باعث میشود که غذا بهتر برشته شود زیرا به طور همزمان هم از سمت بالا و هم از سمت پایین حرارت دیده و برشتگی طلایی پیدا میکند. تعداد و تنوع برنامه های پیش فرض برای پخت غذا در سولاردام بسیار زیاد است که فرق سولاردوم و سرخ کن در همین مورد هم می باشد.
می توانید برای تهیه انواع کیک پیتزا و لازانیا و یا درست کردن مرغ و ماهی و سرخ کردنی از این وسیله کاربردی استفاده نمایید.

ویژگی های سولاردام ال جی

Features of Solardam LG

از دیگر ویژگی های سولاردام ال جی می توان به این مورد اشاره داشت که به جز استفاده از امواج از المنت های معمولی دیگر برای پخت و گیری استفاده نمی شود. در سولاردام ترکیب امواج مایکروویو و امواج گرمایشی نور است که باعث پخت و پز غذا می شود و امواج گرمایی را بهتر بر روی مواد غذایی منعکس می کند.
سولاردام ال جی امواج گرمایشی نورانی را از سمت پایین به مواد غذایی تابانده و در این صورت است که غذا از پایین هم پخته می شود در نتیجه غذا مغز پخت شده و و برشتگی طلایی باکیفیتی را دارد.
شکل ظاهری دستگاه سولاردام ال جی به طور کلی به صورت زیر است.
• کلیدها در قسمت بالا قرار دارد و درب از بالا باز می‌شود.
• سینی دستگاه فلزی و دارای شفت سرامیکی می‌باشد.
• عایق میکا و لامپ در سقف قرار داده شده است.
• دارای هیتر از کف می‌باشد.

کاربرد سرخ کن

سرخ کن ها از انواع وسایل کاربردی برای آشپزخانه و درست کردن غذا و پخت و پز هستند. در حقیقت سرخ کن ها در مدل های خانگی و صنعتی وجود دارند و به آشپزخانه این امکان را داده که با غوطه ور کردن مواد خوراکی در داخل روغن، سوخاری های جذاب و خوش تر آماده کرد.
البته با سرخ کن های جدید و بدون نیاز به روغن می توانید مواد سرخ کردنی را تهیه کنید.
استفاده از سرخ کن برای سرخ کردن حجم زیاد خوراکی بسیار کاربردی و مفید می‌باشد. برای سرخ کردن انواع مواد غذایی مانند بادمجان زمینی و مرغ ماهی می توان از سرخ کن استفاده نمود.

سرخ کن بهتر است یا سولاردام؟

Is the fryer better or Solardam

با توجه به تفاوت سرخ کن و سولاردوم و مقایسه سرخ کن و سولاردام می توان گفت که، سرخ کن وسیله ای است کاربردی که برای سرخ کردن برخی مواد غذایی مانند سیب زمینی مناسب تر است و سولاردام ال جی هم برای پخت کیک و پیتزا، انتخاب ایده آلی است.
اینکه، سرخ کن بهتر است یا سولاردام به نیاز و هدف مصرف کننده بستگی دارد. هر دو وسیله برای پخت و پزی راحت و آسان کاربردی و لازم هستند اما سولادام وسیله ای کامل تر و کاربردتر است.

سولاردوم بخریم یا سرخ کن؟

همان طور که در مقایسه سرخ کن و سولاردام هم اشاره شد، برای تهیه پیتزا و بسیاری از غذاهای خوشمزه بهتر است از دستگاه سولاردام استفاده شود. اگر دوست دارید غذاهای رژیمی و بدون روغن داشته باشید، سولاردام انتخاب بهتری برای شما است و بهتر است خرید سولاردام را انجام دهید. برای سرخ کردن همه مواد با سولاردام ال جی، می‌توان از ترکیب شماره یک (co-1) قدرت 180 وات حدود 7 الی 8 دقیقه زمان داد.
برای سرخ کردن مواد غذایی در حجم بسیار بالا و مکرر، بهتر است سرخ کن هم خریداری نمایید تا کار شما راحت تر باشد. حالا با اطلاع از فرق سولاردوم و سرخ کن و مقایسه سرخ کن و سولاردام می توانید بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

تعمیرات تخصصی سولاردام ال جی

دستگاه سولاردام ال جی مانند دیگر دستگاه‌های الکترونیکی، نیاز به نگهداری و تعمیرات و سرویس دوره‌ای دارد. اگر به این نکته توجه نشود در مدت زمان استفاده خواهید دید که دستگاه سولاردام شما خراب شده و کار نمی کند. عدم مراقبت درست و اصولی، باعث خرابی و عدم کارکرد دستگاه میشود.
در سرویس دوره‌ای دستگاه و درخواست خدمات سرویس و تعمیر سولاردام، لازم است شما عزیزان در سایت کاردون که زیر مجموعه مستقیم گلدایران است، درخواست‌ خود را ثبت نمایید و یا به صورت تماس تلفنی با کارشناسان ما مشاوره داشته و در ارتباط باشید.

سوالات متداول

سرخ کن برای سرخ کردن مواد غذایی در حجم بالا و غوطه وری در روغن زیاد است اما با سولاردام ال جی می توان انواع غذاها را در کیفیت بسیار بالا تهیه نمود.

اگر دوست دارید غذاهای متنوع و کیک و پیتزا درست کنید، حتما سولاردام خریداری نمایید. می توانید مواد غذایی را با سولاردام ال جی سرخ هم کنید.

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها